Zdając sobie sprawę z faktu, iż w dzisiejszych czasach podstawowym i najcenniejszym zasobem przedsiębiorstwa są ludzie, każdy śmiało patrzący w przyszłość manager i przedsiębiorca wie, że należy w tych ludzi przede wszystkim inwestować. Inwestycje rozumiane jako premie, wzrost wynagrodzeń  itp. niestety nie zawsze są tym, czego ludzie oczekują, ponieważ w dzisiejszych zmieniających się czasach kartą przetargową stała się wiedza i doświadczenie.

Dlatego właśnie Twój zespół pragnie się rozwijać, działać jeszcze lepiej i skuteczniej, a aby to osiągnąć niezbędne jest zadbanie o dostęp do wiedzy, której im potrzeba. Jeśli nie Ty, zrobi to ktoś inny, ale powiedz czy chcesz, aby Twój zespół, Twoi ludzie szukali perspektyw – gdzie indziej?

Wierzymy, że nie i właśnie dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę nowoczesnych szkoleń, dopasowanych do potrzeb Twojej firmy. Poniżej znajdziesz tematy i zagadnienia warsztatów, które po odpowiednim dostosowaniu do specyfiki Twojej branży, realiów panujących w firmie i uwzględnieniu potrzeb Twoich i Twoich ludzi, przyczynią się do rozwoju zarówno firmy, jak i zespołu. A na tym Ci przecież zależy, czy tak?

Organizujemy szkolenia w formie:
– indywidualnych warsztatów połączonych z coachingiem (dla 1-5 osób)
– warsztatów (grupy 6-20 osób)
– seminariów
(powyżej 20 osób)

Czas trwania i częstotliwość szkoleń ustalana jest indywidualnie.

Ceny są ustalane indywidualnie w zależności od formy, czasu trwania i wybranego zagadnienia. Aby poznać ofertę dla Twojej firmy, skontaktuj się z Nami, abyśmy mogli ustalić dalsze szczegóły.

Aby poznać propozycję dotyczącą szkolenia w Twojej firmie napisz na adres:
info (+) srp.com.pl zapytanie ofertowe, zawierające:
dane firmy, informacje o dogodnym terminie przeprowadzenia szkolenia, ilość osób, które mają zostać objęte programem szkolenia oraz wszelkie Twoje wymagania dotyczące samego szkolenia:

– ogólną specyfikę Twojej firmy i branży
– szczególne oczekiwania
– uwagi odnośnie charakteru współpracy itp  i inne istotne wg Ciebie informacje.

Możesz także zadzwonić:  793 45 46 44

Po zapoznaniu się z tymi informacjami przygotujemy dla Ciebie wstępną ofertę i skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych, aby ustalić dalsze szczegóły.

 

 


Szkolenia z zakresu sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów.

_pozysk Pozyskiwanie klientów to w dzisiejszych czasach niezbędny element działalności każdej firmy. Bez wyjścia naprzeciw potrzebom rynku, odpowiedniego przygotowania zespołu i oferty, nie można liczyć na rozwój żadnego przedsiębiorstwa. Podstawowym celem tego szkolenia jest nauka wykorzystania potencjału rynku, otoczenia i dostępnych kanałów sprzedaży. Na pytanie czy warto, każdy powinien odpowiedzieć sobie sam.

Najgorsze jest jednak to, że jeśli nie Ty, to ktoś inny wykorzysta potencjał otoczenia i to on zyska, a tego chyba chcesz uniknąć, prawda?

 

 


Sprzedaż – techniki sprzedaży:

_sprz Techniki sprzedaży stały się nierozłącznym elementem dzisiejszego świata biznesu. Mało kto wierzy, że posiadając produkt wystarczy usiąść i poczekać, aż zainteresowany klient po prostu przyjdzie i go od nas kupi. Dlatego właśnie, niezależnie od tego jak duża jest Twoja firma, potrzebujesz doskonale wyszkolonych handlowców, którzy nie tylko zrozumieją jak ważny jest każdy klient, ale także będą w stanie rozpoznać i zaspokoić jego potrzeby. Bo co Ci po kliencie, który nie kupi nic i pójdzie obok, do kogoś innego, ponieważ Twój personel źle go obsłużył…
Lepiej żeby został u Ciebie, ściągając więcej klientów do Twojej firmy, czy tak?

 

 


 

Negocjacje handlowe:

_nh Negocjowanie stało się dzisiaj codziennością w świecie biznesu. Historią są czasy, gdy bez znajomości technik negocjowania można było spokojnie prowadzić sprzedaż, kupować i uzgadniać warunki współpracy, dostawy, zakupu. Na dzień dzisiejszy spotykamy wielu ludzi, przedstawicieli firm, klientów i dostawców, zorientowanych na własny zysk. Wszyscy w pewnym momencie zaczynamy grać w grę opartą na relacjach, interesach i chęci osiągnięcia korzyści. Prawdziwy problem pojawia się wtedy, gdy zapominamy o podstawowych zasadach tej gry lub co gorsze, nie znamy ich.

Pozwól zatem Sobie na to, abyście zarówno Ty, jak i Twoi ludzie byli przygotowani najlepiej jak się da 😉

 


Trening asertywności:

_asert Asertywność jako skuteczna postawa, sposób podejścia do relacji z ludźmi, klientami, współpracownikami znana jest od dawna. Niestety niewielu ludzi potrafi naprawdę zrobić z niej dobry użytek, ponieważ często mylą jej pojęcie, zapominają o kompleksowym podejściu do tematu i myśląc, że działają asertywnie, tak naprawdę nie mają o tym pojęcia.

Zastanawiasz się po co to czytasz? Powiedz, czy zdarzyła Ci się kiedyś sytuacja, kiedy Twoja firma straciła ważnego klienta? Albo takiego, który kiedyś mógł być ważny, cokolwiek to znaczy?Ogromna liczba nieporozumień w procesie sprzedaży, negocjacji, współpracy, rodzi w późniejszym etapie mnóstwo problemów, chociażby tych związanych z brakiem kolejnych zamówień, transakcji, tworzeniem złej atmosfery wokół firmy i marki. Trening asertywności przeznaczony dla: handlowców, sprzedawców, managerów, pracowników punktu obsługi klienta i doradców, może nie tylko uchronić Cię przed stratami. Możesz zyskać o wiele więcej, wystarczy że pomyślisz kogo poleci Twój klient znajomym, o jakiej firmie będzie dobrze mówił i gdzie będą chcieli pracować Twoi ludzie?

Czy wiesz już jak bardzo opłaca Ci się asertywność Twoja i Twojego zespołu?

 


Telemarketing:

_tele Telemarketing należy dzisiaj do codzienności. Telefonują wszyscy i do wszystkich: firmy, instytucje i osoby prywatne. A czy zdarzyło Ci się kiedyś zastanowić nad tym, dlaczego niektóre firmy, choć wydają na telefon nieporównywalnie mało, finalizują za pomocą telefonu mnóstwo transakcji? Nie każemy Ci przekształcać Twojej firmy w call center. Wystarczy, że odpowiesz sobie na pytanie jak dużo możesz zyskać, jeśli jakość obsługi klientów przez telefon wzrośnie kilkakrotnie? A co by się stało, gdybyś nie czekając na telefon klienta zadzwonił/a do niego i Twoja firma by zaczęła sprzedawać częściej i więcej?

Chyba tego właśnie potrzebujesz, prawda?

 


Szkolenia z zakresu organizacji, wyznaczania celów i zarządzania Sobą w czasie:

 _czas

 

Zarządzanie czasem a raczej zarządzanie Sobą w czasie jest jedną z ważniejszych i zarazem jedną z najsłabiej rozwiniętych umiejętności. Na całym Świecie, każdego roku, firmy tracą ogromne sumy tylko przez to, że ich pracownicy nie wykorzystują efektywnie czasu spędzonego w pracy. Często wynika to z braku umiejętności planowania, niewiedzy i nieświadomości tego, że wiele rzeczy można wykonać prościej, szybciej bez straty jakości efektów tych działań. Gdyby każdy z Twoich ludzi dziennie zaoszczędził tylko godzinę z czasu spędzonego w pracy, to w ciągu jednego tylko roku daje to ponad 200 godzin do zagospodarowania! Wyobraź sobie zatem, że każdy z Twoich ludzi znajduje ponad miesiąc na pracę dla Ciebie… zupełnie za darmo

Czy już wiesz co możesz z tym zrobić?